ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ: ΚΣΕ Σιάτιστας

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ: ΚΣΕ Σιάτιστας

2 σχόλια:

Γιώργος Πλεύρης είπε...

Καλό. Να μου πεις πώς το έκανες..

xristina είπε...

Γιώργο, πριν από 2-3 χρόνια είχα δηλώσει στο Παιδαγωγικό Σπουδαστήριο του Ομίλου Ξυνή να συμμετάσχω σε Σπουδές εξ αποστάσεως με πληρωμή βέβαια από μένα.Ο καθηγητής με τον οποίο συνεργάστηκα κ. Καμπύλης εγραφε τότε στο περιοδικό "Παράθυρο στην εκπ/ση του παιδιού " και ήταν υπεύθυνος για το θέμα που με ενδιέφερε σχετικά με την τέχνη στο χώρο του σχολείου.Έτσι μου έδωσε ηλεκτρονικά κάποιες οδηγίες και μου ζήτησε να σχεδιάσω ένα σενάριο δικής μου επιλογής έχοντας ένα περιθώριο χρόνου τριών μηνών.Πριν τις γιορτές του Πάσχα συγκέντρωσα αρκετή βιβλιογραφία από τη σχολική βιβλιοθήκη και στρώθηκα στη δουλειά.Ο Καθηγητής μου έκαμνε κάποιες διορθώσεις μέχρι το τελικό βέβαια κείμενο που έπρεπε να αποτελεί δικό μου δημιούργημα.Όταν ολοκλήρωσα την εργασία μού έστειλαν μια βεβαίωση και αυτά!
Με εκτίμηση ,
χριστίνα