Παιδεία έχεις ελπίδα;



Ενδιαφέρον άρθρο που διάβασα στο τελευταίο RAM. (Σεπτέμβριος 2008 σάρωση)

Λεπτομέρειες σχετικά με την Πιστοποίηση




Επιπροσθέτως έχω την ενημέρωση ότι στο ελεύθερο θέμα η επιλογή θα είναι τυχαία ανάμεσα στα αντικείμενα που θα επιλέξετε...

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΧΑΚΕΡ


0. Φτιάχνω, άρα υπάρχω.
1.0 κόσμος μας είναι γεμάτος συναρπαστικά προβλήματα που περιμένουν λύση.
2.Η λύση ενός συναρπαστικού προβλήματος είναι πιο μεθυστική από την εξουσία, το σεξ ή το φαγητό.
3.Οι μεγάλες ιδέες ανήκουν σε αυτούς που τις υλοποίησαν.
4.Όλα μπορούν πάντα να γίνουν καλύτερα, απλούστερα, φτηνότερα.
5.Περιουσία και κοινωνική αναγνώριση είναι θλιβερά υποκατάστατα της αναγνώρισης από τον εαυτό μας και το συνάφι μας.
6.Κανένα πρόβλημα δεν πρέπει να λύνεται δεύτερη φορά.
7.Η βαρεμάρα και η χαμαλοδουλειά οδηγούν στη μετριότητα, η ελευθερία και ο ενθουσιασμός στη δημιουργία.
8.Το περισπούδαστο ύφος δεν υποκαθιστά την ικανότητα.
9.Είναι μεγάλη δύναμη να λύσεις ένα πρόβλημα μόνος σου αλλά ακόμη μεγαλύτερη να συνεργαστείς με άλλους του σιναφιού σου για να λυθεί ένα μεγαλύτερο πρόβλημα.
10. Η δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους.

Πηγή: Περιοδικό RAM

Το ρύζι

Το ρύζι

Απλώνονται τα χέρια σαν τα στάχυα

απ' τη Βομβάη ως το Μεξικό

η πείνα χτυπάει την πόρτα των φτωχών

στο χάρτη καρφώνονται σταυροί· στο μέτωπο σημάδια

έτσι το ρύζι δεν φυτρώνει στους ορυζώνες

έτσι καίγονται οι ζωές.

Εκεί που ο ήλιος φίλαγε τα καλαμπόκια

σκοτάδι πια

κι ο Σαλίκ δεν έχει που να πάει.

Η Βέρνη όμως μεθοκοπά,

ανοίγουνε σαμπάνια τα καρτέλ.

Μα να! Πάνω σ' άγριο άλογο καλπάζει ο Ταμερλάνος.

Η γη ξερνοβολάει διαβόλους

η Χάνα πια δεν διαβάζει το Κοράνι

κι ο Ραμάντα κρέμασε τις τελευταίες προσευχές

που προσευχές δεν είναι.

Άρχισε η εξέγερση!

Μακριά στο βάθος του ορίζοντα

το μπλε έγινε κόκκινο.

Ας ξεκαθαριστεί το τοπίο.

Όσο ένα παιδί κρεμιέται στου puma τα νύχια

όσο η Mossanto ξεριζώνει τις καρδιές των υβριδίων

όσο η Texaco σεργιανάει στα χώματα του Ιράκ

οι δρόμοι δεν θα 'χουν γυρισμό

και ο θυμός θα οπλίζει περίστροφα.

Λιγοστεύουν οι αναπνοές του κοιμισμένου κόσμου

οι πρόθυμοι επίσης λιγοστεύουν.

Άρχισαν οι αναδουλειές στα χρηματιστήρια

γιατί το ρύζι αρνείται πια να πουληθεί.


Για την αντιγραφή

Πλεύρης Γιώργος

Διαδικασία πιστοποίησης.. συνέχεια 1

Επίσης έλαβα και μία απάντηση από το Help Desk της πράξης -μια εβδομάδα μετά την υποβολή του ερωτήματος- που έχει ως εξής:
"Τα πλαίσια του ελεύθερου θέματος (διαφορετικά για κάθε κλάδο) έχουν αναρτηθεί στον Υποστηρικτικό Κόμβο της Πράξης. Κάθε πλαίσιο περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία προς διαπραγμάτευση και ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από τον πιστοποιούμενο κατά την εκπόνηση του σεναρίου και υποδεικνύει μία συγκεκριμένη δομή για το σενάριο, διευκολύνοντας έτσι σημαντικά τον εξεταζόμενο στην ανάπτυξη του σεναρίου.
Επίσης κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν θα επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε υλικού, σε έντυπη (βιβλία, σημειώσεις κλπ) ή ηλεκτρονική μορφή (δισκέττες, CD, memory stick, ιστοσελίδες του διαδικτύου κλπ), με εξαίρεση τα βιβλία που σχετίζονται άμεσα με τα σχολικά μαθήματα (σχολικό βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή, ΑΠΣ), τα οποία οι εξεταζόμενοι μπορούν να έχουν μαζί τους στην εξέταση."

Διαδικασία πιστοποίησης.. συνέχεια

Η νέα ανακοίνωση περιλαμβάνει τα παρακάτω καινούργια στοιχεία..
"Η τελική δοκιμασία συνίσταται σε μία οnline εξέταση, η οποία θα διενεργηθεί στα ΚεΠις και περιλαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο και ένα μη αυτοματοποιημένο μέρος. Τα δύο μέρη της τελικής δοκιμασίας διενεργούνται σε ενιαία χρονική περίοδο, με ανώτατη διάρκεια για κάθε εξεταζόμενο τις 4 ώρες.
Στο αυτοματοποιημένο μέρος της online εξέτασης θα τεθεί σε κάθε υποψήφιο εκπαιδευτικό
ένα τεστ με ορισμένο αριθμό ερωτήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας, στις οποίες θα κληθεί να απαντήσει. Στο τεστ θα περιλαμβάνονται ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις σωστού/λάθους, ερωτήσεις αντιστοίχησης, ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών κλπ. Για ορισμένες ερωτήσεις η εκφώνηση και οι εναλλακτικές απαντήσεις θα είναι εξαιρετικά απλές, ενώ για άλλα ερωτήματα θα είναι πιο σύνθετες, αφορώντας για παράδειγμα συνδυασμούς εννοιών, κατανόηση καταστάσεων, σενάρια εφαρμογής λογισμικού κλπ.
Οι ερωτήσεις θα απαντώνται μέσω ενός αυτοματοποιημένου περιβάλλοντος πιστοποίησης και
εν συνεχεία θα βαθμολογούνται με αυτόματο τρόπο.
Στο μη αυτοματοποιημένο μέρος της online εξέτασης θα ζητηθεί από τους υποψηφίους
εκπαιδευτικούς να γίνει ηλεκτρονικά (με χρήση του λογισμικού επεξεργασίας κειμένου Ms-Word) ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος και τον χειρισμό αυτού του σχεδίου στην τάξη. Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, η ανάπτυξη θα γίνεται στη βάση ενός «πλαισίου» ελεύθερου θέματος, το οποίο θα δίνεται μαζί με την εκφώνηση του θέματος. Το πλαίσιο αυτό θα περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία προς διαπραγμάτευση και ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν από τον πιστοποιούμενο κατά
την εκπόνηση του σχεδίου μαθήματος ή της εκπαιδευτικής δραστηριότητας και θα υποδεικνύει μία συγκεκριμένη δομή για το προτεινόμενο σχέδιο/ δραστηριότητα. Σύντομα θα αναρτηθούν στον Ιστότοπο Υποστήριξης Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου, http://b-epipedo.cti.gr, περισσότερα στοιχεία και παραδείγματα αναφορικά με τη φύση των θεμάτων, για την καλύτερη προετοιμασία των ενδιαφερομένων.
Τα ηλεκτρονικά αρχεία που θα δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην
πιστοποίηση θα «επισυνάπτονται» στο αρχείο απαντήσεων του αυτοματοποιημένου μέρους της εξέτασης και να καταχωριστούν στον κεντρικό εξυπηρετητή του πληροφοριακού συστήματος (MIS) του έργου. Τα αρχεία αυτά θα διοχετεύονται, μέσω του πληροφοριακού συστήματος, σε σώμα βαθμολογητών, το οποίο θα συγκροτηθεί με Απόφαση του αρμοδίου οργάνου, ώστε να προκύψει ο τελικός βαθμός του μη αυτοματοποιημένου μέρους. Τα ηλεκτρονικά αρχεία διακινούνται από και προς τους βαθμολογητές μέσω του MIS της Πράξης με τρόπο ώστε να διασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας και χωρίς να είναι γνωστά τα στοιχεία του εξεταζόμενου. Κάθε ηλεκτρονικό αρχείο αντιστοιχείται σε έναν βαθμολογητή του σώματος βαθμολογητών με τυχαίο τρόπο."
Ολόκληρη η ανακοίνωση παρατίθεται εδώ.