Ένας θαυμάσιος ύμνος από την υπέροχη φωνή του Πέτρου Γαϊτάνου.
Οι 11 κανόνες του Bill Gates
Ο Bill Gates σε μια πρόσφατη ομιλία του σε ένα γυμνάσιο, μίλησε για
11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Κανόνας 1: Η ζωή δεν είναι δίκαιη - συνήθισέ το!
Κανόνας 2: Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για την αυτό-εκτίμησή σου.
Περιμένει πρώτα να επιτύχεις εσύ ο ίδιος κάτι ΠΡΙΝ αισθανθείς καλά με τον εαυτό σου.
Κανόνας 3: Δεν θα κερδίσεις 60.000 ευρώ το χρόνο τελειώνοντας το σχολείο. Δεν πρόκειται να γίνεις αντιπρόεδρος με δωρεάν αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο μέχρι να τα κερδίσεις και τα δύο.
Κανόνας 4: Εάν νομίζεις ότι ο καθηγητής σου είναι σκληρός, περίμενε μέχρι να δεις το αφεντικό.
Κανόνας 5: Το γύρισμα των μπιφτεκιών δεν σου μειώνει την
αξιοπρέπεια. Οι παππούδες σου είχαν μια διαφορετική λέξη για αυτή την
εργασία: την έλεγαν ευκαιρία.
Κανόνας 6: Εάν τα μουσκέψεις, ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ. Γι' αυτό μην κλαψουρίζεις για τα δικά σου λάθη, αλλά μάθε από αυτά.
Κανόνας 7: Πριν γεννηθείς, οι γονείς σου δεν ήταν τόσο βαρετοί όσο είναι σήμερα. Έγιναν έτσι πληρώνοντας τους λογαριασμούς σου, καθαρίζοντας τα ρούχα σου και ακούγοντάς σε να λες πόσο «cool» είσαι. Πριν λοιπόν σώσεις τα δάση από τα παράσιτα της γενιάς των γονιών σου, προσπάθησε να καθαρίσεις τη ντουλάπα στο δωμάτιό σου.
Κανόνας 8: Το σχολείο μπορεί να έχει βρει τον τρόπο να εξαλείψει τις διαφορές μεταξύ κερδισμένων και χαμένων, αλλά η ζωή ΟΧΙ. Μερικά σχολεία έχουν απορρίψει τις αρνητικές βαθμολογίες και θα σου δώσουν όσες ευκαιρίες θέλεις για να βρεις τη σωστή απάντηση. Αυτή η κατάσταση δεν μοιάζει ούτε στο ελάχιστο με την πραγματική ζωή.
Κανόνας 9: Η ζωή δεν είναι χωρισμένη σε εξάμηνα. Δεν υπάρχουν
ολόκληρα καλοκαίρια διακοπών και πολύ λίγοι υπάλληλοι είναι διατεθειμένοι να
σε βοηθήσουν να «βρεις» τον εαυτό σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις στον
ελεύθερο χρόνο σου.
Κανόνας 10: Η τηλεόραση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η πραγματική ζωή. Στη πραγματική
ζωή οι άνθρωποι είναι στις δουλειές τους και όχι στα μπαρ και στα καφενεία.
Κανόνας 11: Να είσαι ευγενικός με τους σπασίκλες. Στο τέλος μάλλον
θα καταλήξεις να δουλεύεις για έναν από αυτούς.
11 κανόνες ζωής που δεν έμαθαν και δεν θα μάθουν στο σχολείο. Μιλάει για το πως οι «προοδευτικοί» δάσκαλοι δημιούργησαν μια γενιά χωρίς αίσθηση της πραγματικότητας και πως αυτή αντίληψη προετοιμάζει τα παιδιά να αποτύχουν στον πραγματικό κόσμο.
Κανόνας 1: Η ζωή δεν είναι δίκαιη - συνήθισέ το!
Κανόνας 2: Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για την αυτό-εκτίμησή σου.
Περιμένει πρώτα να επιτύχεις εσύ ο ίδιος κάτι ΠΡΙΝ αισθανθείς καλά με τον εαυτό σου.
Κανόνας 3: Δεν θα κερδίσεις 60.000 ευρώ το χρόνο τελειώνοντας το σχολείο. Δεν πρόκειται να γίνεις αντιπρόεδρος με δωρεάν αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο μέχρι να τα κερδίσεις και τα δύο.
Κανόνας 4: Εάν νομίζεις ότι ο καθηγητής σου είναι σκληρός, περίμενε μέχρι να δεις το αφεντικό.
Κανόνας 5: Το γύρισμα των μπιφτεκιών δεν σου μειώνει την
αξιοπρέπεια. Οι παππούδες σου είχαν μια διαφορετική λέξη για αυτή την
εργασία: την έλεγαν ευκαιρία.
Κανόνας 6: Εάν τα μουσκέψεις, ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ. Γι' αυτό μην κλαψουρίζεις για τα δικά σου λάθη, αλλά μάθε από αυτά.
Κανόνας 7: Πριν γεννηθείς, οι γονείς σου δεν ήταν τόσο βαρετοί όσο είναι σήμερα. Έγιναν έτσι πληρώνοντας τους λογαριασμούς σου, καθαρίζοντας τα ρούχα σου και ακούγοντάς σε να λες πόσο «cool» είσαι. Πριν λοιπόν σώσεις τα δάση από τα παράσιτα της γενιάς των γονιών σου, προσπάθησε να καθαρίσεις τη ντουλάπα στο δωμάτιό σου.
Κανόνας 8: Το σχολείο μπορεί να έχει βρει τον τρόπο να εξαλείψει τις διαφορές μεταξύ κερδισμένων και χαμένων, αλλά η ζωή ΟΧΙ. Μερικά σχολεία έχουν απορρίψει τις αρνητικές βαθμολογίες και θα σου δώσουν όσες ευκαιρίες θέλεις για να βρεις τη σωστή απάντηση. Αυτή η κατάσταση δεν μοιάζει ούτε στο ελάχιστο με την πραγματική ζωή.
Κανόνας 9: Η ζωή δεν είναι χωρισμένη σε εξάμηνα. Δεν υπάρχουν
ολόκληρα καλοκαίρια διακοπών και πολύ λίγοι υπάλληλοι είναι διατεθειμένοι να
σε βοηθήσουν να «βρεις» τον εαυτό σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις στον
ελεύθερο χρόνο σου.
Κανόνας 10: Η τηλεόραση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ η πραγματική ζωή. Στη πραγματική
ζωή οι άνθρωποι είναι στις δουλειές τους και όχι στα μπαρ και στα καφενεία.
Κανόνας 11: Να είσαι ευγενικός με τους σπασίκλες. Στο τέλος μάλλον
θα καταλήξεις να δουλεύεις για έναν από αυτούς.
Εγκύκλιος του υπ. Παιδείας για την έναρξη ψηφιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πριν το Πάσχα
ΘΕΜΑ: «Διάθεση σχολικών εργαστηρίων και υποδομών ΤΠΕ σχολικών μονάδων για την πρακτική άσκηση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών (εφαρμογή στην τάξη) στο πλαίσιο των προγραμμάτων επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου»
ΣΧΕΤ: «Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ» Στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (http://b-epipedo2.cti.gr), υλοποιούνται προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου για εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70. Η τρέχουσα πρώτη επιμορφωτική περίοδος διεξάγεται το διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2010, ενώ προβλέπονται δύο ακόμη επιμορφωτικές περίοδοι κατά τις επόμενες δύο σχολικές χρονιές.
Η Επιμόρφωση αυτή συμπληρώνεται με την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα στη σχολική τάξη από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, ως οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, με την υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών και των υποστηρικτικών δομών της Πράξης.
Ως εκ τούτου, προβλέπεται να υλοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς που επιμορφώνονται, διδασκαλίες με χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ.
Ειδικότερα οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για εφαρμογή στην τάξη, θα κληθούν με την υποστήριξη των επιμορφωτών τους να σχεδιάσουν, να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν μαθήματα στις τάξεις τους, αξιοποιώντας τις κατά περίπτωση διαθέσιμες υποδομές πληροφορικής των σχολικών μονάδων στις οποίες διδάσκουν.
Καλούνται οι Διευθυντές καθώς και οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων (σχολικά εργαστήρια ή άλλου τύπου υπολογιστικές και δικτυακές υποδομές), να εξασφαλίσουν στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς τη διαθεσιμότητα των υποδομών αυτών, διαμορφώνοντας κατάλληλα το πρόγραμμα λειτουργίας και χρήσης τους.
Η έναρξη των σχετικών δραστηριοτήτων για την παρούσα επιμορφωτική περίοδο θα ξεκινήσει μία εβδομάδα πριν από τις διακοπές του Πάσχα και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος των μαθημάτων, ενώ για τις επόμενες περιόδους, προβλέπεται να ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα μέσα στη σχολική χρονιά (πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων) και να διαρκέσει επίσης μέχρι το τέλος των μαθημάτων.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΔΒΜΘ
Βασίλειος Κουλαϊδής
ΣΧΕΤ: «Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ» Στο πλαίσιο της πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (http://b-epipedo2.cti.gr), υλοποιούνται προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου για εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70. Η τρέχουσα πρώτη επιμορφωτική περίοδος διεξάγεται το διάστημα Φεβρουαρίου – Ιουνίου 2010, ενώ προβλέπονται δύο ακόμη επιμορφωτικές περίοδοι κατά τις επόμενες δύο σχολικές χρονιές.
Η Επιμόρφωση αυτή συμπληρώνεται με την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα στη σχολική τάξη από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, ως οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, με την υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών και των υποστηρικτικών δομών της Πράξης.
Ως εκ τούτου, προβλέπεται να υλοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς που επιμορφώνονται, διδασκαλίες με χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ.
Ειδικότερα οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για εφαρμογή στην τάξη, θα κληθούν με την υποστήριξη των επιμορφωτών τους να σχεδιάσουν, να προετοιμάσουν και υλοποιήσουν μαθήματα στις τάξεις τους, αξιοποιώντας τις κατά περίπτωση διαθέσιμες υποδομές πληροφορικής των σχολικών μονάδων στις οποίες διδάσκουν.
Καλούνται οι Διευθυντές καθώς και οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία των ψηφιακών υποδομών των σχολικών μονάδων (σχολικά εργαστήρια ή άλλου τύπου υπολογιστικές και δικτυακές υποδομές), να εξασφαλίσουν στους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς τη διαθεσιμότητα των υποδομών αυτών, διαμορφώνοντας κατάλληλα το πρόγραμμα λειτουργίας και χρήσης τους.
Η έναρξη των σχετικών δραστηριοτήτων για την παρούσα επιμορφωτική περίοδο θα ξεκινήσει μία εβδομάδα πριν από τις διακοπές του Πάσχα και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος των μαθημάτων, ενώ για τις επόμενες περιόδους, προβλέπεται να ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα μέσα στη σχολική χρονιά (πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων) και να διαρκέσει επίσης μέχρι το τέλος των μαθημάτων.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΔΒΜΘ
Βασίλειος Κουλαϊδής
Ετικέτες
επιμόρφωση Β΄ επιπέδου
Κονιάκ μηδέν αστέρων
Κονιάκ μηδέν αστέρων | Δημουλά Κική |
Χαμένα πάνε εντελώς τα λόγια των δακρύων. Όταν μιλάει η αταξία η τάξη να σωπαίνει ―έχει μεγάλη πείρα ο χαμός. Τώρα πρέπει να σταθούμε στο πλευρό του ανώφελου. Σιγά σιγά να ξαναβρεί το λέγειν της η μνήμη να δίνει ωραίες συμβουλές μακροζωίας σε ό,τι έχει πεθάνει. Ας σταθούμε στο πλευρό ετούτης της μικρής φωτογραφίας που είναι ακόμα στον ανθό του μέλλοντός της: νέοι ανώφελα λιγάκι αγκαλιασμένοι ενώπιον ανωνύμως ευθυμούσης παραλίας. Ναύπλιο Εύβοια Σκόπελος; Θα πεις και πού δεν ήταν τότε θάλασσα. |
(από τα Ποιήματα, Ίκαρος 1998) |
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)