Από το εκπληκτικό και επίκαιρο βιβλίο των Daniel Ziblatt και Steven Levitsky "Πώς πεθαίνουν οι δημοκρατίες" των εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Μπορείτε να κάνετε τους παραλληλισμούς και ακόμη καλύτερα να μελετήσετε το βιβλίο.
Πώς (περι)κόπτουμε ένα βίντεο του Youtube.
Ένα σύνηθες πρόβλημα των χρηστών του YouTube είναι το γεγονός ότι πολλές φορές το διαθέσιμο βίντεο είναι μεγάλο σε χρονική διάρκεια ή το υλικό προς διδακτική αξιοποίηση βρίσκεται σε ένα ορισμένο σημείο ή σημεία του βίντεο.
Ένας πρακτικός τρόπος επίλυσης αυτού του προβλήματος είναι να «περικόψουμε» το βίντεο, ορίζοντας την αρχή και το τέλος του, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και δυνατότητές του.
Υπάρχουν αρκετές δικτυακές υπηρεσίες που προσφέρουν δωρεάν αυτή τη δυνατότητα.
Μια από αυτές, ιδιαίτερα εύχρηστη και με διαισθητικό περιβάλλον διεπαφής είναι το ytCropper.
Έστω λοιπόν ότι θέλουμε να περικόψουμε αυτό το βίντεο
Αντιγράφουμε τη διεύθυνσή του και την επικολλάμε στο σχετικό πλαίσιο και πατάμε Crop.
Στην επόμενη οθόνη 1. με το δείκτη επιλέγουμε την αρχή 2. αντίστοιχα το τέλος 3. τσεκάρουμε το κουτάκι "Δεν είμαι ρομπότ και πατάμε "Crop"
Στην επόμενη οθόνη 1. μπορούμε να αντιγράψουμε τον υπερσύνδεσμο και 2. τον κώδικα ενσωμάτωσης (embed code). Τελειώσαμε.
Στην επόμενη οθόνη 1. με το δείκτη επιλέγουμε την αρχή 2. αντίστοιχα το τέλος 3. τσεκάρουμε το κουτάκι "Δεν είμαι ρομπότ και πατάμε "Crop"
Στην επόμενη οθόνη 1. μπορούμε να αντιγράψουμε τον υπερσύνδεσμο και 2. τον κώδικα ενσωμάτωσης (embed code). Τελειώσαμε.
Οπότε το αρχικό βίντεο έχει γίνει έτσι!!! 😃👍
Ετικέτες
περικοπή βίντεο,
YouTube
Αναζήτηση Google 2018: Αυτοί είμαστε...
Ή αλλέως πως: Πες μου τι ψάχνεις να σου πω ποιος είσαι:
Κάθε δευτερόλεπτο η μαμά Google διεκπεραιώνει 40.000 αναζητήσεις
και κάθε χρόνο πάνω από 1.2 τρισεκατομμύρια.
Φυσικά αποθηκεύει ΟΛΑ τα στοιχεία που αφορούν το είδος της αναζήτησης,
τη χώρα προέλευσης ακόμη και τα προσωπικά στοιχεία, δεδομένα και συνήθειες ενός
εκάστου χρήστη.
Όπως κάθε χρόνο δημοσιεύει τα πιο ανώδυνα στοιχεία όπως το Google Year
In Search, ήτοι τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις ανά έτος όπως αυτές προκύπτουν
με βάση τους αλγόριθμους της, δηλαδή εκείνες
που εμφανίζουν απότομη αύξηση για μια παρατεταμένη περίοδο εντός του 2018, σε
σύγκριση με το 2017.
Ο Γούγλης λοιπόν αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες αναζήτησαν τα
παρακάτω το 2018.
H εθνική μας
ψυχανάλυση λοιπόν αποκαλύπτει ότι λατρεύουμε τα
reality (Power of love, Survivor 2, Game of Love, κ.τλ.) τις ανερχόμενες(;) τηλεπερσόνες (Ηλιάνα Παπαγεωργίου, Όλγα Φαρμάκη, Ξένια Rec, Έλενα Χριστοπούλου) και θέλουμε να μάθουμε πώς μαγειρεύουμε φάβα, μπιφτέκια, πάνκεϊκς και
γουακαμόλε!!!!
Τώρα μπορούμε ως λαός να καθίσουμε αναπαυτικά στο κρεβάτι
του ψυχαναλυτή. Με τις υγείες μας.
Y.Γ: Αλήθεια ποιά είναι η Ηλιάνα Παπαγεωργίου;;;😕😎
Y.Γ: Αλήθεια ποιά είναι η Ηλιάνα Παπαγεωργίου;;;😕😎
Ετικέτες
Google
Ποτέ μην τα βάζετε μ' έναν βλάκα
Ποτέ μην τα βάζετε μ' έναν βλάκα. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα καταφέρει να σας εκνευρίσει. Στη χειρότερη, όμως, θα σας παρασύρει στη βλακεία του με αποτέλεσμα εσείς να πληρώσετε το τίμημα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)