Καταγραφείς οθόνης ΙΙ
Εκτός από το FastStone Capture υπάρχουν και πολλοί άλλοι καταγραφείς οθόνης.
Ο καλύτερος από όλους είναι ο Greenshot. Λογισμικό ανοιχτού κώδικα με Γενική Άδεια Δημόσιας Χρήσης - GNU General Public License – GPL. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ (1,25 Mb). Μικρό ελαφρύ, εγκαθίσταται εύκολα και υποστηρίζει Ελληνικά.
Μετά την εγκατάσταση, ανοίγει από την μπάρα εργασιών του υπολογιστή. Για να λάβουμε το στιγμιότυπο οθόνης ή να καταγράψουμε την επιφάνεια εργασίας πατάμε το πλήκτρο PrtScn ή κάνουμε δεξί κλικ στο εικονίδιο το GreenShot.
Ο καλύτερος από όλους είναι ο Greenshot. Λογισμικό ανοιχτού κώδικα με Γενική Άδεια Δημόσιας Χρήσης - GNU General Public License – GPL. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ (1,25 Mb). Μικρό ελαφρύ, εγκαθίσταται εύκολα και υποστηρίζει Ελληνικά.
Μετά την εγκατάσταση, ανοίγει από την μπάρα εργασιών του υπολογιστή. Για να λάβουμε το στιγμιότυπο οθόνης ή να καταγράψουμε την επιφάνεια εργασίας πατάμε το πλήκτρο PrtScn ή κάνουμε δεξί κλικ στο εικονίδιο το GreenShot.
Μπορεί να καταγράψει στιγμιότυπο οθόνης, ένα επιλεγμένο τμήμα, το ενεργό παράθυρο, ολόκληρη ιστοσελίδα.
Το καταγραφέν αρχείο μπορεί ακολούθως να σταλεί για επεξεργασία στον ενσωματωμένο επεξεργαστή εικόνας, σε άλλες εφαρμογές γραφείου ( Word, Excel, PowerPoint, MS Paint) ή και σε υπηρεσίες διαδικτύου (Dropbox, Box, Flickr, Picassa, Photobucket κ.ά.)
Ο επεξεργαστής εικόνας διαθέτει πάρα πολλές δυνατότητες επεξεργασίας της εικόνας όπως επισημείωση, προσθήκη κειμένου, γραμμής, σχημάτων, δημιουργίας εφέ (περίγραμμα, σκίαση, απόχρωση, σκίαση) , περικοπή, περιστροφή, απόκρυψη κ.ά..
Ετικέτες
Καταγραφή οθόνης,
screen capture
Πώς "κατεβάζουμε" υπότιτλους (CC) από το YouTube
Οι υπότιτλοι στο YouTube ονομάζονται Closed Captions (CC). H μαμά Google υιοθέτησε αυτή την καινοτομία το 2010 για να βοηθήσει τα άτομα με προβλήματα ακοής καθώς και την κατανόηση του περιεχομένου από χρήστες άλλων γλωσσών.
Η διαδικασία είναι απλή:
1. Βρίσκουμε το βίντεο που μας ενδιαφέρει λ.χ. αυτό : Οι άρχοντες του Χρήματος
2. Αντιγράφουμε τη διεύθυνσή του
3. Πάμε στο http://www.subtitledownloader.com και την επικολλούμε στο URL και πατάμε GO
4. Ακριβώς από κάτω θα μας βγάλει τον επιλεγμένο υπότιτλο σε μορφή αρχείου .srt.
Srt σημαίνει SubRip, το εξαγόμενο αρχείο του SubRip. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα αρχείο κειμένου και μπορούμε να το ανοίξουμε με έναν επεξεργαστή κειμένου, λ.χ. το Σημειωματάριο.
1. Βρίσκουμε το βίντεο που μας ενδιαφέρει λ.χ. αυτό : Οι άρχοντες του Χρήματος
2. Αντιγράφουμε τη διεύθυνσή του
3. Πάμε στο http://www.subtitledownloader.com και την επικολλούμε στο URL και πατάμε GO
4. Ακριβώς από κάτω θα μας βγάλει τον επιλεγμένο υπότιτλο σε μορφή αρχείου .srt.
Srt σημαίνει SubRip, το εξαγόμενο αρχείο του SubRip. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα αρχείο κειμένου και μπορούμε να το ανοίξουμε με έναν επεξεργαστή κειμένου, λ.χ. το Σημειωματάριο.
Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε χειρωνακτικά τα χρονικά σημεία του υπότιτλου και έχουμε το κείμενο. Απλό!!!!! :-)
Ετικέτες
Καταγραφή οθόνης,
κατέβασμα,
screen capture,
YouTube
Διερεύνηση διδακτικής αξιοποίησης ΠΕΚ
Επιμόρφωση Β Επιπέδου Ομαδιοσυνεργατική διερεύνηση ανοιχτών Περιβαλλόντων. ΚΣΕ1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων
Χρόνια Πολλά www
Σήμερα, ο Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web ή WWW) γίνεται 25 ετών!!!!
Στις 12 Μαρτίου 1989 ο άγνωστος- και μετέπειτα τιμηθείς με τον τίτλο του Σερ- Βρετανός επιστήμονας της πληροφορικής Τιμ Μπέρνερς- Λι, που τότε εργαζόταν στο CERN, παρουσίασε ξαφνικά σε μία τεχνική εργασία- ορόσημο την ιδέα του για έναν νέο εύκολο τρόπο, με τον οποίο οι χρήστες του Διαδικτύου θα μπορούσαν να αποκτούν πρόσβαση σε αρχεία και ιστοσελίδες.
Εκείνη η ημερομηνία θεωρείται η ημέρα γέννησης του Ιστού. Μπορεί το Διαδίκτυο να είχε, ήδη, δημιουργηθεί πριν αρκετά χρόνια, όμως μόνο όταν συνδυάστηκε με τον Παγκόσμιο Ιστό, άνοιξε ο δρόμος για το παγκόσμιο φαινόμενο εξάπλωσης του Ίντερνετ, όπως το ξέρουμε πια σήμερα.
Η ιδέα του Μπέρνερς- Λι, που έφερε τον καθόλου εντυπωσιακό τίτλο «πρόταση για την πληροφοριακή διαχείριση», τότε θεωρήθηκε μάλλον υπερβολικά τολμηρή και δεν της δόθηκε η δέουσα σημασία, με συνέπεια αρχικά να αγνοηθεί από τους συναδέλφους του στο CERN, αν και αργότερα τέθηκε σε (διστακτική) εφαρμογή.
Ήταν, άλλωστε, μία εποχή που άλλα εναλλακτικά συστήματα online δικτύωσης, όπως τα αμερικανικά Compuserve και Gopher ή το γαλλικό Minitel, ανταγωνίζονταν να κερδίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών (ήταν όμως επί πλήρωμή, ενώ του Μπέρνερς- Λι ήταν δωρεάν). Στην πραγματικότητα, πάντως, μάλλον κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει ότι το σύστημα του Βρετανού ερευνητή τελικά θα κέρδιζε στην έντονα ανταγωνιστική «κούρσα».
Όμως, τα Χριστούγεννα του 1990 ο Βρετανός ερευνητής δημοσιοποίησε τον κώδικα προγραμματισμού για την πρότασή του, οδηγώντας έτσι το 1993 στην εμφάνιση του Mosaic (προδρόμου του Netscape που εμφανίστηκε το 1994), του πρώτου προγράμματος- φυλλομετρητή για την πλοήγηση στο Διαδίκτυο, με το οποίο ο Ιστός άρχισε να γίνεται δημοφιλής. Η τότε αμερικανική κυβέρνηση, με κύριο υποκινητή τον αντιπρόεδρο Αλ Γκορ, έδωσε την κρίσιμη υποστήριξή της στο νέο σύστημα του Ιστού, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, και αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο για την εδραίωσή του στις ΗΠΑ και διεθνώς, μετά το 1993.
Το 1995 η Microsoft κυκλοφόρησε τον πρώτο Internet Explorer και σήμερα περίπου 2,7 δισεκατομμύρια κάτοικοι της Γης (περίπου το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού) είναι συνδεμένοι στο Διαδίκτυο, αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες του Ιστού.
Τα θεμέλια για το Διαδίκτυο ως ένα δίκτυο διασυνδεμένων υπολογιστών είχαν τεθεί από το 1969 με τη δημιουργία- ουσιαστικά από τον στρατό των ΗΠΑ- του δικτύου ARPAnet. Σήμερα, δύσκολα μπορεί κανείς- μικρός ή μεγάλος- να φανταστεί τη ζωή του χωρίς το Διαδίκτυο. Όμως, δεν το βλέπουν όλα τα καθεστώτα του πλανήτη το ίδιο θετικά, γι' αυτό η μάχη για την πραγματικά παγκόσμια επικράτηση του Ιστού του Διαδικτύου δεν έχει πραγματικά τελειώσει.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ετικέτες
web2 διαδίκτυο
Αλλάζοντας την εκπαίδευση
Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άποψη του Ken Robinson για το σχολείο του 21ου αιώνα. Η αλλαγή είναι τελικά η μοναδική σταθερά. Σκεφτείτε...
Ετικέτες
σχολείο δημιουργικότητα Ken Robinson
Διήμερο σεμινάριο δημιουργίας διαδραστικών εφαρμογών με καυτές πατάτες.
Η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων – Τμήμα ΣχολικώννΔραστηριοτήτων - σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων, διοργανώνουν διήμερο σεμινάριο με θέμα:
«Δημιουργία διαδραστικών εφαρμογών - “καυτές πατάτες”».
Βασικός εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο κ. Γεώργιος Πλεύρης ΠΕ02 - Δ/ντής 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων, Επιμορφωτής Β΄ επιπέδου στις Τεχνολογίες Πληροφορικής καιΕπικοινωνιών στην Εκπαίδευση.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23/5/2013 και την Πέμπτη 30/5/2013 στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων από τις 18.00 – 21.00.
Ετικέτες
Hot potatoes
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)