Ο Μίκης "μιλάει" ...
Είναι το τραγούδι που συνέθεσε ο γιος του Μίκη Γιώργος Θεοδεωράκης και τους στίχους έγραψε ο Λευτέρης Παπαδόπουλος. Έγινε γνωστό με την φωνή του Παύλου Σιδηρόπουλου.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
Δεν είμαστε τρομοκράτες, "κουκουλοφόροι", "γνωστοί-άγνωστοι" ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!
Αυτοί, οι γνωστοί-άγνωστοι....Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας!
Έχουμε ορμή - μη σταματάτε την ορμή μας.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ! Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς. Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνο για τη "βιτρίνα", παχύνατε, καραφλιάσατε, ΞΕΧΑΣΑΤΕ!
Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε,
Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε, να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους.
ΜΑΤΑΙΑ!
Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι, έχετε κατεβάσει τα παντελόνια και περιμένετε τη μέρα που θα πεθάνετε.
Δε φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε δεν δημιουργείτε!
Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε.
ΥΛΗ ΠΑΝΤΟΥ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥΘΕΝΑ – ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ
Που είναι οι γονείς;
Που είναι οι καλλιτέχνες;
Γιατί δε βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν;
ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ!
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Υ.Γ.: Μη μας ρίχνετε άλλα δακρυγόνα ΕΜΕΙΣ κλαίμε κι από μόνοι μας.
Μοιράστηκε από μαθητές στην κηδεία του Αλέξη..
Μας λέει κάτι;;
EΛΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΙΑ!
Συνάδελφοι, σας προσκαλώ να έρθετε στην όμορφη Νεάπολη Κοζάνης, στις 23 Δεκεμβρίου, για να παρακολουθήσετε μία χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση που με πολύ κόπο και αγάπη οι μαθητές μου κι εγώ ετοιμάσαμε για όλους όσους θέλουν να μας βοηθήσουν να στηρίξουμε το έργο του Παιδικού Χωριού SOS Πλαγιαρίου Θεσσαλονίκης.Για περισσότερα στοιχεία,παραθέτω το κείμενο της πρόσκλησης:
Πρόσκληση
Το Α1 Γενικού Λυκείου Νεάπολης Κοζάνης σας προσκαλεί στην παράσταση
“Scrooge”
(Σκρουτζ)
διασκευή του γνωστού έργου του Κ.Ντίκενς «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία»,
στις 23 Δεκεμβρίου ,
στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Νεάπολης.
Ώρες παραστάσεων : 6:00 μ.μ. και 9:00 μ.μ.
Eίσοδος
Ενήλικες : 3 ευρώ
Μαθητές – Φοιτητές : 1 ευρώ
Παιδιά μέχρι 7 ετών : δωρεάν
Τα έσοδα θα διατεθούν στο Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου Θεσσαλονίκης.
Πιστοποίηση
Συνάντησα σήμερα το Γιώργο της Πληροφορικής από Σιάτιστα,και μου είπε ότι τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν μάλλον όλα μαζί και ότι όσα γραπτά έχουν διορθωθεί ως τώρα είναι εντός θέματος.Επομένως μην ανησυχείτε.Θα πιστοποιηθούμε όλοι.Είχαμε όμως και δυνατούς δασκάλους! Εεε;
Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους που έδωσαν τις περίφημες εξετάσεις πιστοποίησης.
Εύχομαι καλά αποτελέσματα.
Θερμά συγχαρητήρια επίσης και στη Δώρα για την εκλογή της. Καλή δουλειά Δώρα. Ελπίζω οι Σύνδεσμοι Κοζάνης Καστοριάς να κάνουν κάτι δημιουργικό στο εγγύς μέλλον. ;-]
Όσον αφορά την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων και την υποψήφιότητά μου - ναι εγώ είμαι Δώρα .. "Υπάρχει υποψήφιος με το όνομα Γ ΠΛΕΥΡΗΣ. Δάσκαλε εσύ είσαι;Για να σε στηρίξουμε..", μια υποψηφιότητα με καθαρά τυπικό χαρακτήρα, που όμως έπρεπε να γίνει μήπως και σπάσει αυτή η παρατεταμένη ύπνωση της Ένωσης Φιλολόγων που ουσιαστικά παρουσιάζεται κάθε τέσσερα χρόνια και μετά εξαφανίζεται.
Προφανέστατα έχουμε ανάγκη από πολύ περισσότερα.
Ευτυχείτε.
«Θέατρο και Ρητορική στην Εκπαίδευση: κοινοί στόχοι και οράματα» Το Γραφείο Παιδείας – Νεολαίας – Κοινωνικής Μέριμνας και Πολιτισμού του Δήμου Χολαργού με την υποστήριξη της Ένωσης για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση και σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, διοργανώνει επιμορφωτική ημερίδα στους τομείς του Θεάτρου και της Ρητορικής στην Εκπαίδευση. Η ημερίδα έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Στόχος της Ημερίδας, η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2008 στο Αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» του Δημαρχείου Χολαργού, είναι η προώθηση της επιστημονικής έρευνας σχετικά με την ένταξη του Θεάτρου και της Ρητορικής στην εκπαίδευση και η ανάπτυξη δημιουργικού διαλόγου μεταξύ των εκπαιδευτών θεάτρου και ρητορικής.
Επιπλέον, η Ημερίδα αποτελεί και την πρώτη συνάντηση όσων επιθυμούν να συμμετάσχουν ενεργά στην Ένωση για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση. Η Ένωση έχει ως πρωταρχικό σκοπό την προαγωγή γενικά της Ρητορικής ως επιστήμης του «καλῶς λέγειν», δηλ. του λόγου που χαρακτηρίζεται από γραμματική ορθότητα, αισθητική ομορφιά, ηθική αξία και πρακτική αποτελεσματικότητα, σε όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης και στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Σε ποιους απευθύνεται:
Η Ημερίδα απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο για το θέμα της και κυρίως σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης και όλων των ειδικοτήτων, φοιτητές, καθώς και γονείς μαθητών.
Τι περιλαμβάνει:
Εισηγήσεις (10.00 π.μ.-14.00 μ.μ.) και βιωματικά εργαστήρια (15.30-18.30) για το θέατρο και τη ρητορική στην εκπαίδευση. Το πρόγραμμα των εργαστηρίων θα ανακοινωθεί την 1η Δεκεμβρίου. Θα το βρείτε και στον ιστότοπο του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (www.theatroedu.gr) και της Ελληνικής Ένωσης για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση (www.rhetoricineducation.com).
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής, φάκελος υλικού και τα πρακτικά σε ηλεκτρονική μορφή.
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στην ημερίδα μέχρι 30 Νοεμβρίου:
1. Στο τηλ.: 213-0222113 (καθημερινές πλην Τετάρτης) 2. Αποστολή στοιχείων (όνομα και επώνυμο, ιδιότητα, κινητό τηλέφωνο και ηλεκτρονική διεύθυνση) στην ηλεκτρονική διεύθυνση imeridaritorikis@gmail.com 3. Αποστολή στοιχείων με SMS στο 6955407192.
Εκλογές της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων
Τα ταμειακώς τακτοποιημένα μέλη της Π.Ε.Φ. μπορούν να ψηφίσουν είτε στα γραφεία της ένωσης στην Αθήνα, Πολυτεχνείου 6 104 33 Αθήνα, από 8.00 π.μ. έως 8.00 μ.μ. είτε ταχυδρομικά στέλνοντας στην ίδια διεύθυνση το ψηφοδέλτιο (ένας έως έξι σταυροί προτίμησης για το Διοικητικό Συμβούλιο και ένας έως τρεις σταυροί προτίμησης για το Εποπτικό) και το δελτίο συμμετοχής, ώστε να παραληφθούν από την Εφορευτική Επιτροπή το αργότερο στις 8 Δεκεμβρίου. Όσοι δεν έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά αλλά επιθυμούν να συμμετέχουν στην ψηφοφορία ,μπορούν να καταθέσουν τη συνδρομή των 20 ευρώ στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (αριθμός Λογαριασμού: Ταμιευτήριο ΡΙυs 80098861-2). και να στείλουν μαζί με το ψηφοδέλτιο φωτοτυπία της απόδειξης κατάθεσης. Υπάρχουν διαθέσιμα μερικά ψηφοδέλτια στο Σύνδεσμο Φιλολόγων Κοζάνης, οπότε οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την πρόεδρο στο τηλ.6996336699 για να τα παραλάβουν.
Περισσότερες πληροφορίες για τις εκλογές στην ιστοσελίδα της ΠΕΦ www.p-e-f.gr
Υπάρχει υποψήφιος με το όνομα Γ ΠΛΕΥΡΗΣ. Δάσκαλε εσύ είσαι;Για να σε στηρίξουμε..
ΝΕΟ ΔΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ
Πρόεδρος: Μουστάκα Θεοδώρα (3ο Γυμνάσιο Κοζάνης)
Αντιπρόεδρος: Χαριτίδου Ελένη (6ο Γυμνάσιο Κοζάνης)
Γενικός Γραμματέας: Ταγτεβερενίδης Παύλος (2οΓενικό Λύκειο Κοζάνης)
Ταμίας: Σπυρίδου Νεκταρία (2ο Γενικό Λύκειο Κοζάνης)
Ειδικός Γραμματέας: Βλαχάβα Ευανθία (1ο Γενικό Λύκειο Κοζάνης)
Οργανωτικός Γραμματέας: Βατάλη Μαρία (3ο Γενικό Λύκειο Κοζάνης)
Έφορος βιβλιοθήκης: Γεωργιάδου Αναστασία (1ο Γενικό Λύκειο Κοζάνης)
Επικοινωνία με τη Μουστάκα Θεοδώρα:
- Τηλέφωνο κινητό: 6996336699
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Όσοι θα δώσετε εξετάσεις τις επόμενες μέρες μην ανησυχείτε. Τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα. Ο χρόνος είναι περιορισμένος ,αλλά με λίγη πίεση προλαβαίνεις να ολοκληρώσεις.Οι επιτηρητές είναι χαλαροί έως αδιάφοροι και την επισύναψη του ελεύθερου θέματος την κάνουν οι ίδιοι.Οι ερωτήσεις κατά 90% είναι οι γνωστές που κυκλοφορούν.Το σενάριο που μου ζητήθηκε να κάνω αφορούσε " το 200 πχ "του Καβάφη.Στην εκφώνηση υπήρχε και το αντίστοιχο κεφάλαιο με τις οδηγίες από το βιβλίο του εκπαιδευτικού. Άλλα σενάρια που θυμάμαι ότι ζητήθηκαν από άλλους συναδέλφους που δίναμε μαζί ήταν σχετικά με την "Ιθάκη " του Καβάφη, τη διδασκαλία της πολυσημίας από τη Ν.Γλώσσα της Γ΄ Γ/σίου, και από την Ιστορία της Α΄Γ/σίου το κεφάλαιο για τον Κλεισθένη. Μας είπαν ,επίσης, ότι τα αποτελέσματα θα βγούν σε τρεις εργάσιμες μέρες ,αλλά μάλλον θα αργήσουν περισσότερο.Καλή επιτυχία και μη ξεχάσετε να πάρετε μαζί σας την εκτύπωση της αίτησής σας.
Υ.Γ. Καλά αποτελέσματα σε όσους έδωσαν ήδη εξετάσεις.
SOS Πληροφορίες για τις εξετάσεις SOS
Έχουμε,λοιπόν, και λέμε :
α.Αυτοματοποιημένο μέρος --> Οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν από τις
ερωτήσεις-απαντήσεις της πιστοποίησης των επιμορφωτών. Κάποιες από τις
άγνωστες ήταν πανεύκολες ,κάποιες μέτριες και μία με δυσκόλεψε
πραγματικά. Συνάδελφοι, να διαβάσετε καλά όλες τις ερωτήσεις και όχι
μόνο αυτές που έχουν σχέση με τα γνωστικά αντικείμενα που
επιλέξατε.Εμένα , για παράδειγμα, μου έπεσαν πολλές ερωτήσεις για την
ιστορία.
β. Μη αυτοματοποιημένο μέρος --> Έχοντας επιλέξει Ν.Γλώσσα και
Ν.Λογοτεχνία Λυκείου, μου έλαχε να ετοιμάσω διδακτικό σενάριο για
θέμα της Έκφρασης - Έκθεσης (Ν.Γλώσσας) της Β΄λυκείου.Πιο
συγκεκριμένα, από την ενότητα Η Είδηση και το σχόλιο, να κάνω ένα
διδακτικό σενάριο για μια ομαδική εργασία που βρίσκεται στη σελ. 18
του βιβλίου.Το θέμα στο βιβλίο είναι έτσι διατυπωμένο :<< Ομαδική
εργασία : Έχοντας υπόψη τα παραπάνω (θεωρία για την προβολή και
διαφοροποίηση της είδησης) , να εργαστείτε σε ομάδες. Κάθε ομάδα να
συγκεντρώσει αποκόμματα από διαφορετικές εφημερίδες που αφορούν την
ίδια είδηση, να τα συγκρίνει και να γράψει τα συμπεράσματά της, για να
τα παρουσιάσει στην τάξη>>
Από εκεί και πέρα, ζητούσε να κάνουμε ένα διδακτικό σενάριο με τη
χρήση των ΤΠΕ ...
Να ξέρετε , επίσης, ότι δίνονται οι κατευθυντήριες γραμμές ( π.χ. Να
δώσετε έναν τίτλο, να αναφέρετε τους στόχους κτλ.).
Γενικά
Οι επιτηρητές ήταν δύο.Κάποια στιγμή,μάλιστα, δεν υπήρχε επιτηρητής
μέσα στην αίθουσα.Ο χρόνος,όμως, μας πίεζε τόσο, που κανείς,έχω την
εντύπωση, δεν επωφελήθηκε από την απουσία τους.Να σας ενημερώσω ότι
στο δικό μου,τουλάχιστον, γκρουπ κανένας δε βοηθήθηκε από τους
επιτηρητές.Πριν ξεκινήσει η εξέταση μας ενημέρωσαν για τα
γνωστά , ότι δηλαδή απαγορεύονται δικές μας σημειώσεις κτλ.. Εγώ είχα
μαζί μου, αλλά ντράπηκα να τις χρησιμοποιήσω.Έχω,όμως, την εντύπωση
πως αν ήθελε κάποιος, θα μπορούσε,καθώς η επιτήρηση ήταν χαλαρή.Αυτά!
Συνάδελφοι,και πάλι καλή επιτυχία!!!Σας χαιρετώωωωωω.
Υστερόγραφο : Γιώργο,ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα μας έμαθες.
Σημαντική πληροφορία !
Καλή επιτυχία σε όλους!!!
Πιστοποίησης το ανάγνωσμα...
ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Β' ΕΠΙΠΕΔΟΥ
Ανακοινώθηκαν σήμερα νέες οδηγίες για την πιστοποίηση αρκετά διευκρινιστικές.
Διαβάστε τις με προσοχή εδώ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ
Δείγματα ερωτήσεων Αυτοματοποιημένου μέρους
Ερωτήσεις Γενικού Μέρους
Ερωτήσεις ΠΕ02
ΝΕΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Παιδεία έχεις ελπίδα;
Ενδιαφέρον άρθρο που διάβασα στο τελευταίο RAM. (Σεπτέμβριος 2008 σάρωση)
Λεπτομέρειες σχετικά με την Πιστοποίηση
Επιπροσθέτως έχω την ενημέρωση ότι στο ελεύθερο θέμα η επιλογή θα είναι τυχαία ανάμεσα στα αντικείμενα που θα επιλέξετε...
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΧΑΚΕΡ
0. Φτιάχνω, άρα υπάρχω.
1.0 κόσμος μας είναι γεμάτος συναρπαστικά προβλήματα που περιμένουν λύση.
2.Η λύση ενός συναρπαστικού προβλήματος είναι πιο μεθυστική από την εξουσία, το σεξ ή το φαγητό.
3.Οι μεγάλες ιδέες ανήκουν σε αυτούς που τις υλοποίησαν.
4.Όλα μπορούν πάντα να γίνουν καλύτερα, απλούστερα, φτηνότερα.
5.Περιουσία και κοινωνική αναγνώριση είναι θλιβερά υποκατάστατα της αναγνώρισης από τον εαυτό μας και το συνάφι μας.
6.Κανένα πρόβλημα δεν πρέπει να λύνεται δεύτερη φορά.
7.Η βαρεμάρα και η χαμαλοδουλειά οδηγούν στη μετριότητα, η ελευθερία και ο ενθουσιασμός στη δημιουργία.
8.Το περισπούδαστο ύφος δεν υποκαθιστά την ικανότητα.
9.Είναι μεγάλη δύναμη να λύσεις ένα πρόβλημα μόνος σου αλλά ακόμη μεγαλύτερη να συνεργαστείς με άλλους του σιναφιού σου για να λυθεί ένα μεγαλύτερο πρόβλημα.
10. Η δύναμη της εξαπάτησης και της καταστροφής μπορεί να γοητεύσει μόνο μέτριους και αδύναμους.
Πηγή: Περιοδικό RAM
Το ρύζι
Το ρύζι
Απλώνονται τα χέρια σαν τα στάχυα
απ' τη Βομβάη ως το Μεξικό
η πείνα χτυπάει την πόρτα των φτωχών
στο χάρτη καρφώνονται σταυροί· στο μέτωπο σημάδια
έτσι το ρύζι δεν φυτρώνει στους ορυζώνες
έτσι καίγονται οι ζωές.
Εκεί που ο ήλιος φίλαγε τα καλαμπόκια
σκοτάδι πια
κι ο Σαλίκ δεν έχει που να πάει.
Η Βέρνη όμως μεθοκοπά,
ανοίγουνε σαμπάνια τα καρτέλ.
Μα να! Πάνω σ' άγριο άλογο καλπάζει ο Ταμερλάνος.
Η γη ξερνοβολάει διαβόλους
η Χάνα πια δεν διαβάζει το Κοράνι
κι ο Ραμάντα κρέμασε τις τελευταίες προσευχές
που προσευχές δεν είναι.
Άρχισε η εξέγερση!
Μακριά στο βάθος του ορίζοντα
το μπλε έγινε κόκκινο.
Ας ξεκαθαριστεί το τοπίο.
Όσο ένα παιδί κρεμιέται στου puma τα νύχια
όσο η Mossanto ξεριζώνει τις καρδιές των υβριδίων
όσο η Texaco σεργιανάει στα χώματα του Ιράκ
οι δρόμοι δεν θα 'χουν γυρισμό
και ο θυμός θα οπλίζει περίστροφα.
Λιγοστεύουν οι αναπνοές του κοιμισμένου κόσμου
οι πρόθυμοι επίσης λιγοστεύουν.
Άρχισαν οι αναδουλειές στα χρηματιστήρια
γιατί το ρύζι αρνείται πια να πουληθεί.
Για την αντιγραφή
Πλεύρης ΓιώργοςΔιαδικασία πιστοποίησης.. συνέχεια 1
"Τα πλαίσια του ελεύθερου θέματος (διαφορετικά για κάθε κλάδο) έχουν αναρτηθεί στον Υποστηρικτικό Κόμβο της Πράξης. Κάθε πλαίσιο περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία προς διαπραγμάτευση και ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από τον πιστοποιούμενο κατά την εκπόνηση του σεναρίου και υποδεικνύει μία συγκεκριμένη δομή για το σενάριο, διευκολύνοντας έτσι σημαντικά τον εξεταζόμενο στην ανάπτυξη του σεναρίου.
Επίσης κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν θα επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε υλικού, σε έντυπη (βιβλία, σημειώσεις κλπ) ή ηλεκτρονική μορφή (δισκέττες, CD, memory stick, ιστοσελίδες του διαδικτύου κλπ), με εξαίρεση τα βιβλία που σχετίζονται άμεσα με τα σχολικά μαθήματα (σχολικό βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή, ΑΠΣ), τα οποία οι εξεταζόμενοι μπορούν να έχουν μαζί τους στην εξέταση."
Διαδικασία πιστοποίησης.. συνέχεια
"Η τελική δοκιμασία συνίσταται σε μία οnline εξέταση, η οποία θα διενεργηθεί στα ΚεΠις και περιλαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο και ένα μη αυτοματοποιημένο μέρος. Τα δύο μέρη της τελικής δοκιμασίας διενεργούνται σε ενιαία χρονική περίοδο, με ανώτατη διάρκεια για κάθε εξεταζόμενο τις 4 ώρες.
Στο αυτοματοποιημένο μέρος της online εξέτασης θα τεθεί σε κάθε υποψήφιο εκπαιδευτικό
ένα τεστ με ορισμένο αριθμό ερωτήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας, στις οποίες θα κληθεί να απαντήσει. Στο τεστ θα περιλαμβάνονται ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις σωστού/λάθους, ερωτήσεις αντιστοίχησης, ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών κλπ. Για ορισμένες ερωτήσεις η εκφώνηση και οι εναλλακτικές απαντήσεις θα είναι εξαιρετικά απλές, ενώ για άλλα ερωτήματα θα είναι πιο σύνθετες, αφορώντας για παράδειγμα συνδυασμούς εννοιών, κατανόηση καταστάσεων, σενάρια εφαρμογής λογισμικού κλπ.
Οι ερωτήσεις θα απαντώνται μέσω ενός αυτοματοποιημένου περιβάλλοντος πιστοποίησης και
εν συνεχεία θα βαθμολογούνται με αυτόματο τρόπο.
Στο μη αυτοματοποιημένο μέρος της online εξέτασης θα ζητηθεί από τους υποψηφίους
εκπαιδευτικούς να γίνει ηλεκτρονικά (με χρήση του λογισμικού επεξεργασίας κειμένου Ms-Word) ανάπτυξη ενός πλήρους θέματος σχετικού με την εκπόνηση ενός σχεδίου μαθήματος και τον χειρισμό αυτού του σχεδίου στην τάξη. Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, η ανάπτυξη θα γίνεται στη βάση ενός «πλαισίου» ελεύθερου θέματος, το οποίο θα δίνεται μαζί με την εκφώνηση του θέματος. Το πλαίσιο αυτό θα περιλαμβάνει συγκεκριμένα σημεία προς διαπραγμάτευση και ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν από τον πιστοποιούμενο κατά
την εκπόνηση του σχεδίου μαθήματος ή της εκπαιδευτικής δραστηριότητας και θα υποδεικνύει μία συγκεκριμένη δομή για το προτεινόμενο σχέδιο/ δραστηριότητα. Σύντομα θα αναρτηθούν στον Ιστότοπο Υποστήριξης Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου, http://b-epipedo.cti.gr, περισσότερα στοιχεία και παραδείγματα αναφορικά με τη φύση των θεμάτων, για την καλύτερη προετοιμασία των ενδιαφερομένων.
Τα ηλεκτρονικά αρχεία που θα δημιουργήσουν οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην
πιστοποίηση θα «επισυνάπτονται» στο αρχείο απαντήσεων του αυτοματοποιημένου μέρους της εξέτασης και να καταχωριστούν στον κεντρικό εξυπηρετητή του πληροφοριακού συστήματος (MIS) του έργου. Τα αρχεία αυτά θα διοχετεύονται, μέσω του πληροφοριακού συστήματος, σε σώμα βαθμολογητών, το οποίο θα συγκροτηθεί με Απόφαση του αρμοδίου οργάνου, ώστε να προκύψει ο τελικός βαθμός του μη αυτοματοποιημένου μέρους. Τα ηλεκτρονικά αρχεία διακινούνται από και προς τους βαθμολογητές μέσω του MIS της Πράξης με τρόπο ώστε να διασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας και χωρίς να είναι γνωστά τα στοιχεία του εξεταζόμενου. Κάθε ηλεκτρονικό αρχείο αντιστοιχείται σε έναν βαθμολογητή του σώματος βαθμολογητών με τυχαίο τρόπο."
Ολόκληρη η ανακοίνωση παρατίθεται εδώ.
Δήλωση συμμετοχής στην πιστοποίηση
Η Google ξαναχτυπά
Μέχρι σήμερα, οι χρήστες του Google Book Search μπορούσαν να αναζητούν λέξεις-κλειδιά σε χιλιάδες βιβλία και να διαβάσουν ορισμένα από αυτά στην οθόνη.
Η υπηρεσία για το κατέβασμα ολόκληρων κειμένων δεν περιλαμβάνει βιβλία για τα οποία ισχύει copyright. Για τους τίτλους αυτούς είναι διαθέσιμα μόνο βιβλιογραφικά στοιχεία και τα αποσπάσματα γύρω από τις λέξεις-κλειδιά.
Αν και στο Διαδίκτυο υπάρχουν ήδη πρωτοβουλίες για τη διάθεση ολόκληρων βιβλίων -όπως το Πρόγραμμα Gutenberg-, οι υπηρεσίες αυτές συνήθως προσφέρουν τους τόμους ως αρχεία απλού κειμένου, και όχι σε μορφή που μπορεί να εκτυπωθεί άμεσα.
Η Google συνεχίζει την ψηφιοποίηση εκατομμυρίων βιβλίων, παρά τις αντιδράσεις εκδοτών και συγγραφέων για παραβίαση της πνευματικής τους ιδιοκτησίας.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν τα πανεπιστήμια του Χάρβαρντ, του Στάνφορντ, του Μίσιγκαν, της Καλιφόρνια και της Οξφόρδης, η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης και η Βιβλιοθήκη του Κονγκρέσου.
Δείτε για παράδειγμα Τα έργα του Αριστοτέλη ή του Δημοσθένη
Μήπως κάποιος ζαλίστηκε από την υπερβολική ταχύτητα;
Οδηγός σύνταξης σεναρίων
Πάντα ισχύουν όλα τα προηγούμενα...
Δομή διδακτικού σεναρίου
Πάντα βέβαια ισχύει ο κανόνας ότι αν δεν το κάνεις πρώτα μόνη (μόνος) σου την....
Διδακτικά σενάρια
Βέβαια πάντα ισχύει ότι κανείς δεν έμαθε ποτέ να κάνει κάτι απλώς βλέποντας πώς γίνεται..
Άρα ..άρατε τα πληκτρολόγιά σας και δοκιμάστε.
Θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ
ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ
Κώστας Καβάφης Ιθάκη
Η Έλλη Λαμπέτη διαβάζει Καβάφη.
Ο Sir Sean Connery διαβάζει Καβάφη σε μουσική Βαγγέλη Παπαθανασίου.
Η Ιθάκη από την ταινία του Γιάννη Σμαραγδή σε μουσική Βαγγέλη Πααπθανασίου
Μελοποιημένη Ιθάκη από τον καταπληκτικό αντιστασιακό Καταλανό Lluís Llach (συναυλία)
Προσέξτε τις αντιδράσεις του κοινού.
Psonia sto Internet
Καλή διασκέδαση..
ΚΣΕ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
Παρά την πίεση μπορούμε και περνάμε καλά. Ούτε διάλειμμα δεν βγαίνουμε..
Δικτυακοί τόποι Λογοτέχνες
- Νίκος Εγγονόπουλος
- Ανδρέας Εμπειρίκος
- Νίκος Καζαντζάκης
- Νίκος Καζαντζάκης 1
- Νίκος Καζαντζάκης 2
- Γιώργος Σεφέρης
- Γιώργος Σεφέρης 1
- Οδυσσέας Ελύτης
- Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
- Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης 2
- Καββαδίας Νίκος
- Καββαδίας Νίκος1
- Καββαδίας Νίκος2
- Καββαδίας Νίκος3
- Καρυωτάκης, Κ.Γ.
- Νίκος Μπακόλας
- Μαρία Πολυδούρη
- Ιωάννης Πολέμης
- H μέθοδος του «link» και του «κλικ» του Θεόδωρου Παπαγγελή
- 24 ώρες μ΄ ένα γνωστό σου
- Πλανήτης Πρέσπα
- Υπερκειμενική ποίηση
- 12 μπλε
- Δαμασκηνός- Μια ιστορία για υπολογιστή και πυξίδες, του Μίλοραντ Πάβιτς
- Afternoon Michael Joyce
Το γραφείο μας...στο σύννεφο
Λοιπόν Έγγραφα στον Γούγλη
έγγραφα και όλα τα υπόλοιπα στο Zoho
και στο Scribd
φωτογραφίες στο Flickr ή στο Picasa
Φτιάξτε και την προσωπική σας πρώτη σελίδα εδώ
Για να μετετρέψετε τα δύσκολα .pdf αρχεία σε επεξεργάσιμα αρχεία κειμένου χρησιμοποιήστε αυτή τη δωρεάν -όπως πάντα- online υπηρεσία convertpdftoword (.. ναι αναγνωρίζει και ελληνικούς χαρακτήρες.)
Για να δημοσιεύσουμε άμεσα τις παρουσιάσεις μας στον ιστό πολύ χρήσιμη δωρεάν εφαρμογή ειναι το authorSTREAMDesktop. Προϋποθέτει μόνο την εγγραφή μας στην αντίστοιχη υπηρεσία authorSTREAM.
ΜΗΝ ΑΓΧΕΣΤΕ...ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ
Ερωτήσεις πιστοποίησης (μόνο για εξάσκηση!!!) μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
Υπάρχουν βέβαια πολλά ερωτἠματα..